Zapisy elektroniczne na studia I i II stopnia dostępne będą od 25 kwietnia 2024 r. od godz. 12:00 do wyczerpania limitu miejsc.
Zapisy elektroniczne na studia podyplomowe dostępne będą od 28 czerwca 2024 r. od godz. 12:00 do wyczerpania limitu miejsc.
Rekrutacja krok po kroku
1. Rejestracja w systemie rekrutacyjnym
W pierwszej kolejności kandydat rejestruje się w systemie się w systemie e-rekrutacji >> https://ehms.wszuie.pl/e-rekrutacja/ <<
Ważne! Zalecamy, by nie zwlekać z rejestracją na studia – przy zapisie liczy się kolejność zgłoszeń. Nawet, jeśli świadectwo maturalne nie jest jeszcze dostępne do odbioru (w przypadku studiów I stopnia) lub obrona pracy dyplomowej została zaplanowana na wrzesień (studia II stopnia, studia podyplomowe), to w systemie można zarejestrować się wcześniej i zarezerwować sobie miejsce na studiach.
2. Opłaty
Po rejestracji w systemie zostanie wygenerowany indywidualny numer konta bankowego, na który należy dokonywać opłat. Na etapie rekrutacji jest to opłata rekrutacyjna (85 zł). Kandydaci na studia I stopnia z kosmetologii wnoszą również opłatę za wyprawkę (350 zł). Przydzielony numer rachunku pozostaje taki sam na cały tok studiów.
3. Składanie dokumentów
Po poprawnej rejestracji, należy złożyć dokumenty w Biurze Rekrutacji znajdującym się w siedzibie uczelni przy ul. Brzeźnickiej 3 w Poznaniu (pokój 105). Dokumenty można wysłać drogą pocztową lub kurierem na adres uczelni. Formularze należy pobrać z zakładki „Druki” znajdującej się na indywidualnym koncie kandydata stworzonym po rejestracji.
Jakie dokumenty należy złożyć?
Po rejestracji w systemie w zakładce „Druki” zostaną wygenerowane dokumenty, które należy pobrać, wydrukować i dostarczyć do uczelni. Dokumenty należy drukować po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych.
Pozostałe wymagane dokumenty to:
– jedno zdjęcie w formie papierowej, spełniające wymagania zdjęcia dowodowego – dla kandydatów na I i II stopień studiów;
– zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki wydane przez lekarza medycyny pracy (skierowanie potrzebne do uzyskania dostępne jest do pobrania w systemie w zakładce „Druki”) – dla kandydatów na I i II stopień studiów;
– kserokopia świadectwa maturalnego – dla kandydatów na I stopień studiów;
– kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem – dla kandydatów na II stopień studiów;
– kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych – dla kandydatów na studia podyplomowe
Osoby zainteresowane podjęciem studiów zapraszamy również do zapoznania się z opisem kierunków studiów, a w razie pytań prosimy o kontakt z Działem rekrutacji:
Tel. 668 617 060
email: rekrutacja@wszuie.pl
Pliki do pobrania
Uchwała Senatu nr 3.22.23 | 0.1 MB | POBIERZ |